13.6.08

No i wzięło w Webb

O karnym we wczorajszym meczu zostało powiedziane już wszystko, a może nawet za dużo. Pojawiła się nawet oddolna akcja niekrzyczenia na Krzynówka (BTW, dostał wieszczoną przeze mnie żółtą kartkę), a wygwizdywania sędziego na poniedziałkowym meczu. Mam poza tym postanowienie kupić coś białego, by wesprzeć naszych nie tylko nieskutecznym typowaniem na golmanii, ale i barwą. Oraz czerwony lakier do paznokci, by zadać szyku wysmakowanym manikjurem. Koleżanka z reklamacji, co przyszła na 15:00, miała nawet na powiekach biało-czerwony makijaż!
Oglądanie meczyku tradycyjnie w Odhuanii.
W Lidze Rezerwatu Utopia zmian niewiele: ja zdobyłam jeden punkt w nagrodę za wiarę w Chorwatów, a Brajtu udało się wytypować zwycięzcę i wynik, bo hulnął na drugie miejsce pozyskawszy punktów siedem. Yavoriusowi wyjazd na meczyk nie pomógł :P Aard mimo buńczucznych zapewnień też się jakoś nie odkuł.
Ranking wkleję po dzisiejszych meczach, rozczarowana postawą Włochów, bo mieli wygrać według opinii Huann, którą wprowadziłam jako swoje typowanie - przy starciu Holandia - Francja jednak zmieniłam remis 2:2 na wygraną Holendrów. Zobaczymy, czy nie pożałuję.

update pomeczowy
Nie pożałowałam, co najwyżej tego, że nie zgadłam różnicy bramek :D Dziś odkułam się jednym punktem ja, dwoma Aard i jednym Fikmikfigle. Miau, do roboty, nie typujesz tu dla przyjemności :P



Na marginesie zaznaczam, że chodzę (na rzęsach) piąty dzień na siódmą, a to jeszcze nie koniec, bo jutro dopiero wieńczę tydzień. Do tego wśród dziewczyn na mojej zmianie zapanował pomór i z czterech bab dwie są na elcztery (ze zmiany abarotnej tylko jedna, co powinna siedzieć i leżeć, gdyż jest w ciąży) i dziś walczyłam sama na wielkiej pustej scenie z wydatną pomocą kiera zwanego Miniem (nie, nie, Aardzie, Twoje "Miniu" jest zarezerwowane dla Mag.gie, dla mnie nie jesteś Miniem :P) i kolegi z reklamacji, złowieszczo hazardowego Pawełka również będącego w ciąży.

1 komentarz:

Miau pisze...

Po tym, co zrobił łysy Webb. jest mi wszystko jedno. Typowania też mnie nie kręcą. Dobra, postaram się.