9.6.08

Golmania!

Mecze oglądam wyłącznie towarzysko, na piłce nożnej nie znam się wcale, z piłkarzy rozpoznaję Krzynówka (bo z radością go witam na meczu jako że mam się wtedy kim brzydzić) i całą resztę, ale co mi szkodzi grać o plazmę.
Póki co mam 7 punktów, bo Holendrzy niepotrzebnie wbili trzeciego gola, Francuzi grali leżąc, zaś we wczorajszych typowaniach trafnie zgadłam zwycięzców i różnicę goli. Dziś tylko jednego zwycięzcę.
Liga Rezerwat Utopia przedstawia ranking z dziś (witamy w lidze Dwóch Mężczyzn, Yavoriusa i Brite'a! A gdzie Hejtuś ja się pytam?!):

4 komentarze:

h8red pisze...

JA miałem wakacje i lekki brak netu na początku typowania :P A od środka się nie bawię :P

h8red pisze...

Aha, prawie zapomniałbym. Viva Holendery!!! Dojebawszy Makaronom, yeah!!!

Anonimowy pisze...

A gdzie Wiedźmun ja się pytam? Nawet specjalne telefoniczne zaproszenie dostał!!!

Szprota pisze...

O, właśnie. A gdzie Wiedźmun, ja się pytam?!
(nie, to Aard się pyta)
Hiszpania strzeliła pierwszego gola. Wedle moich typowań ma wygrać 2:1.