11.6.08

Golmania z 11.06

Czesi byli nieuprzejmi i strzelili tylko jednego gola, powinni byli dwa. Portugalia ładnie. Turków pokochałam, bo w ostatniej minucie meczu zmienili wynik na typowany przeze mnie :D
Ranking Ligi Rezerwat Utopia nieco się zmienił. Jak widzimy, Yavorius wskoczył na trzecie miejsce, czego mu bardzo gratulujemy (a możliwości powspierania jutro naszych live jeszcze bardziej!). Pięknym czołgiem idą Fikmikfigle (czyżby Kotbert z jej intuicją?). Witamy owacyjnie również Miau!



Nadmieniam jednocześnie (to jedno z moich ulubionych słów używanych w pracy. Ponadto uprzejmie informuję lub wyjaśniam, niekiedy także zaznaczam, regularnie również zapewniam), że wypasłam dziś blogaski: zGGagę i kotecki.

Ponadto było się dziś w Manu spotkać z przedstawicielką Forum Fanów Musierowicz Yowah. Szalenie ciekawie opowiadała o tym, jak różne rasy psów są hodowane w różnych celach - np. że sznaucery to były pieski stajenne, gospodarcze, a yorki - dzielne szczurołapy i jak to się przekłada na prawdopodobne cechy psiaka danej rasy. Pogadało się ciekawie, powymieniało poglądy zwierzęco-rowerowe (u Yowah mieszka trzech kotów, więc sami rozumiecie) oraz zeżarło przepyszne lody u Grycana. Sugeruję go jako letnią wersję Wedla, zwłaszcza, że wychodzi jakby mniej drogo.

Padam na Szproci ryj, więc na miłe sny i radosny czwartek wklejka z basha:

< tom > jestes z nia trzy lata i nie pamietasz kiedy ma urodziny?
< master > to wszystko przez to ze zgubilem haslo na poczte
< tom > ?
< master > do tej pory przychodzilo mi przypomnienie z grona

Mnie przyszło przypomnienie o urodzinach Katastrofy, a i tak zapomniałam :/

5 komentarzy:

Miau pisze...

Dziękuję, ach, prezentuję się WIDOWISKOWO z tym zerem. Nic to, po dzisiejszym meczu powinno być lepiej.

kotbert pisze...

Ja się wypieram niezapamiętywalnego loginu na F. A moja intuicja objawiła się tylko raz w życiu, kiedy to mi się przyśniło, że koleżanka będzie miała podarte spodnie - i miała.

Anonimowy pisze...

Gratulacje!
Ale dziś się odkuję, mam wyjątkowo mocne przeświadczenie, że pora wyjść na prowadzenie w Rezerwacie ;)

lavinka pisze...

Co to znaczy... "wypasłam blogaski"? Znaczy znikłam?

Szprota pisze...

nie, dodalam wpisik.