7.6.08

Druga w teamie, trzecia w sekcji

jeśli chodzi o wyniki jakościowe, czyli monitoring pism. Tak, tak, drodzy abonenci: to, co my wam wypisujemy w mejlach, przechodzi przez baczne oko speców od monitoringu zwanych swojsko aniołami. I jest oceniane wedle kryteriów różnych. Czy się odpisało na temat. Czy się odniosło do wszystkich kwestii poruszonych przez klienta. Czy się wykazało wiedzą, by ewentualny klienta problem rozwiązać albo ją przekazać temu klientu. Czy się nie zrobiło literówki, nie pomyliło pani z panem tudzież czy się umiejętnie zamaskowało fakt wklejenia odpowiedzi z szablonu.
Tak naprawdę to, co robimy nie różni się od pracy Hotline: ci sami klienci, te same kwestie. Mamy tylko dużo więcej czasu na wyszukanie niezbędnej informacji i brak dyszącego po drugiej stronie klienta. Więc jest dużo łatwiej.
Z ilościówką jest nieco gorzej, wprawdzie prawie zawsze jest to powyżej tych 100%, ale magicznego pułapu 110%, niezbędnego do utrzymania przez trzy miesiące, by pozyskać dostęp do internetu jeszcze nie osiągnęłam. Ale ilość pism załatwia się w dużej mierze szablonami. Ja ich przez te cztery miesiące pracy zgromadziłam kilkadziesiąt, a ile zgromadzili konsultanci w Warszawie, pracujący na korespo pięć lat i dłużej?
Niemniej jestem z siebie cholernie, cholernie zadowolona.
(I to mi chwilowo musi wystarczyć. Nawet gdyby były przewidywane awanse w sekcji, nie miałabym nań szans ze względu na długie L4. Ale Minio coś wspomniał o podwyżkach - a nuż?)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Gratuluję!

Madzioszek pisze...

No proszę, proszę, a nic się nie pochwaliłaś wczoraj! ;) Gratulki! :D

Szprota pisze...

thank you :) się nie chwaliłam, bo to jeszcze nieoficjalne wyniki nie uwzględniające czerwca.

lavinka pisze...

Gratulacje! Jesteś na właściwym stanowisku. I życzę oczywiście tej podwyżki :)

Miau pisze...

No proszę Pani, no!:)

Anonimowy pisze...

Ależ ja nic o żadnej podwyżce nie wspominałem! :p

Szprota pisze...

Kiedy Ty jesteś Miniu z wołaczem, a poza tym nie ośmieliłabym się tak na Ciebie mówić ;p