8.5.08

Moja bieliźniarska tożsamość runęła w gruzach

Umiłowana żona Keltoi uświadomiła mi istnienie świata, w którym miękki stanik leży dobrze, podnosi biust i o niego dba. Popatrzyłam po tabelkach, pomierzyłam się i złapałam za głowę. A potem za jedyny stanik, który w miarę najbliżej odpowiadał rozmiarowi wypadłemu w wyliczeniach pognać do mamy, by mi ścieśniła w nim obwód.
A teraz grzebię w sklepach internetowych, mając świadomość, że tego, co mi wyszło z wyliczeń w normalnym sklepie nie kupię i załamuję się cenami.
...A byłam taka szczęśliwa... :P

14 komentarzy:

kotbert pisze...

Oho! Od niedawna znam ten rodzaj iluminacji.

Miau pisze...

Ja na to forum nawet nie zaglądam. Boję się:D

Szprota pisze...

Kotbert: to dobrze, bo mam poczucie misji, więc ciebie moja działalność ominie.
Miau: wiem, też omal słyszę tupot małych nóżek wybiegających z portfela, jak tam zaglądam. Przez chwilę miałam nawet teorię, że to spisek producentów nietypowych rozmiarów, by wyciągnąć od nas więcej kasy... ale dziewczyny na stanikomanii naprawdę wyglądają lepiej w nowych rozmiarach (dział "biust tygodnia".

meteor2017 pisze...

Dobra, idę się obmierzyć, zobaczę co mi wyjdzie...

Szprota pisze...

No i co ci wyszło? Zaraz ci coś dobiorę...

meteor2017 pisze...

80/85

Szprota pisze...

No to masz 70 B (brytyjskie 30 D)
może coś takiego? ;)

meteor2017 pisze...

O cholera... :-/

vectra pisze...

Jako świeżo zarażona manią nie-za-małych staników polecam:
http://www.brastop.com/
Przesyłka przyszła w 2! dni z UK, źle dobrany rozmiar można odesłać i wymienić bez kosztów przesyłki na inny i jeszcze rabat daja;)
A ceny miewają bardzo interesujące, nie zedrą skóry bez litości:)

Szprota pisze...

Vectruś, wiem, popatrywałam jeszcze na figleaves, tsm jest chyba jeszcze taniej i mają równie dobrą opinię. Póki co czekam na e-kartę.

meteor2017 pisze...

A może to:

http://deser.gazeta.pl/deser/1,83453,5210135,Super_bielizna_dla_milosnikow_gadzetow.html

lavinka pisze...

Ja mam szczęście pod tym względem bo jestem zupełnie płaska więc każdy stanik może na mnie pasować, jako że tak czy siak zawsze jest sztuką dla sztuki :)

Szprota pisze...

Meteoru: na bloggerze w komciach linki nie chadzają, trza z ahrefami.
Lavinku: ja to tam nie wiem, ale coś czuję, że jakbyś się dała ostanikować przez dziewczyny z LB, to być nie narzekała, że płaska :)

meteor2017 pisze...

To nie dobrze, bo nie pamiętam co to za link...