27.5.08

Ają


Kotbert na Zachodniej

5 komentarzy:

kotbert pisze...

Wiem, że już to mówiłam, ale żeby Ci jeszcze raz dogryźć, powtórzę: CUTOFNE!!

lavinka pisze...

Hm, czy to jest wpis dla ludzi którzy patrzą na wszystko z boku?

Szprota pisze...

to jest wpis dla zboków :P
a poważniej: wpis był efektem testowania mobloga (na komórce). Na specjalną prośbę Kotbert zostawiam w oryginalnej postaci.

Unknown pisze...

Z ciekawości, ulegając namowom i przy użyciu: telefonu komórkowego, długopisu, kartki pocztowej, kabelka do słuchawek, strony http://www.atlastravel.nazwa.pl/mariska/ i www.sonyericsson.pl obliczyłam swój nowy rozmiar. Podobno 65K (Rozmiar brytyjski: 65G (30G)), ale jak ktoś mnie w 65 zapakuje, to uznam go za cyckowego mistrza :-P

Szprota pisze...

Ha! Mówiłam, że nie wierzę w 75D! Breble, 65-tki są na mnie za luźne. A ja nie jestem bynajmniej wiotka. Spokojnie wejdziesz, cycka upchniesz w miseczkę i zapewniam, nie udusisz się.