5.1.08

W pogoni za rozumem

Bo jak wiadomo włos długi rozum krótki...



Powinnam się jeszcze udać w pogoń za jakimś dobrym dermatologiem. Ale tak mi szkoda czasu na łażenie po przychodniach!
Plan dnia: lenię się przy kompie, w tzw międzyczasie pozorując czynności dbania o siebie. Koło piątej ubieram się ciepło, ciepluteńko i ruszam w miasto, by upolować jakiś drobiazg dla Zamka, odebrać wygrane z CJG bilety w gazwybie (tym razem do Charliego; waham się między Karmelem a Trylogią Buddyjską) tudzież oddać się czczeniu Zamka w Cafe Verte.
Co do standardowego pytania w-co-ja-się-ubiorę, to chodzą mi po głowie jakieś jasne fiolety połączone z czernią.
Aha, i zaczynam pielęgnować w sobie nową pasję - znalazłam programik do tworzenia motywów na sony ericssona i nawet sobie już jeden z Sin City wygenerowałam. Mam plan stworzyć jeszcze koci i wiedźmiński. I może z górami.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jak wymienię telefon na nowy to się podpytam. Prawdopodobnie będzie SE , ponieważ w plusie do wyboru nie mam niczego innego :/ A w każdym razie nie za złotówkę czy coś w tym stylu :)
lav
p.s.Odnośnie dermatologa-spróbuj drożdży pociapcianych z kremem nawilżającym (10 minut na twarz i won z tym). Pomaga. Sprawdzone :)

Anonimowy pisze...

Ad dermatolog: w Łodzi od lat wśród dermatologów rządzi i wymiata dr. Olszewska (o ile nie pochrzaniłam nazwiska), co to leczyła moją Szanowną Panią Matkę, czyli mam naoczne dowody doktorowej genialności. Potwierdzam.

Ad lavinka: W Plusie za złotówkę jest też LG Chocolate, wiem, bo dostałam, śliczny jest ^_^ Jeszcze tylko nie dowiedziałam się, jak przenosić smsy z sima na telefon, chociaż można... (ale to się nie liczy, bo ja jestem atechniczna - gubię się ze wszystkim bardziej skomplikowanym od widelca :D)

Szprota pisze...

@ skóra: OK, spróbuję z tymi drożdżami i poszukam dr Olszewskiej...
@ komóra w plusie: Lav, plus ma b. fajną promocję wielka wyprz - nie wiem, czy ona się tyczy również stałych klientów, ale nowym w taryfie kubali 55 proponuje już naprawdę niezłe telefony, np LG Shine za 99 zł albo właśnie LG Chocolate (też go lubię, jest śliczniutki!) za bodaj złotówkę. Jest też motorolka K1 za złotówkę. Nie wiem, jaką będziesz brać taryfę...

Anonimowy pisze...

Aha, czy ja mogę prosić linka do tego programiku do motywów na SE?

Szprota pisze...

Aard: odpierz sowę.

lavinka pisze...

O to muszę się rozejrzeć.. ale mam kilka pytań natury technicznej Czy przy pisaniu smsu widać podgląd liter na tym LG? Dla mnie to najważniejsza sprawa na świecie(pamiętam,że kiedyś nokia tego nie miała ale to było daaawno temu). Zależy mi by tylko numery telefonów przeszły z SIMu na nowy telefon. Resztę mogę sobie doklikać. BTW Mam właśnie Kubalę 55 i przez nią 180niewykorzystanych minut. Tzn może ze 120 bo trochę wygadałam w Sylwestra... :))))

Szprota pisze...

Lavinko, przypomnij mi mejlem swoje GG, jeśli pytania są naglące :)

Anonimowy pisze...

Poszedł.... a Huann nie chciał dać?

Szprota pisze...

Liczyłam na to, że będę pod netem szybciej niż on (i właściwie jestem)