18.1.08

Na styku

germańskiego oprawcy i słowiańskiego liryzmu powstaje mnóstwo remixów t.A.T.u i Rammsteina. Mnie to osobiście szalenie cieszy: ostatnio mam fazę na wyuzdane (ihaha) Rosjanki i dzień, w którym w drodze do pracy nie usłyszę choć raz "Нас не догонят" traktuję jako stracony.
Szperałam dziś po mejtubie i znalazłam dwie ciekawostki.
Jedna to wash & go, czyli wszystko w jednym, a to wszystko może nie lubię najbardziej, ale owszem, przepadam: anime Evangelion, Rammsteina "Mein Hertz Brennt" i "Я твоя не первая", który to singiel pojawił się wyłącznie w polskich rozgłośniach.
Покажи, покажи, покажи, покажи,
Покажи, покажи мне любовь.
Покажи, покажи, покажи, покажи.
Почему, почему я с тобой.



Druga rzecz powinna wyglądać znajomo: nie dalej jak kilka dni temu linkowałam video do "All About Us" oczywiście w nieocenzurowanej wersji. No to tu mamy to, czego Szpro brakuje w Tatu: łomot, rumor, dużo ognia i solidna rozpierducha - czyli remix "All About What". Moim zdaniem bardzo zgrabnie połączone :)

edit:
nie wiem, czy o to chodziło temu Aardu, ale znalazłam zdecydowanie lepsze video niż to, którem poprzednio wkleiła.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

To drugie patrzy na ładne, ale po ok. 30 sekundach zaczyna wariowac. Masz inną wersję?

Szprota pisze...

W sensie muzycznym czy wizualnym? Mam empetróję z tym :)

Anonimowy pisze...

W sensie takim, że wideo się zacina i nie odtwarza od ok. 30. sek, natomiast pasek postępu skacze na odcinku (fizycznym, nie czasowym, bo już dawno nie odtwarza) od ok. 2. min do końca w cyklu około półsekundowym. Krótko mówiąc burdello bumbum :p

Szprota pisze...

pacz pan, u mnie działa. Niemniej jest.