17.1.08

Przedstawiam się


Młodsza konsultantka d/s korespondencji od 1.02 :)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Moja Droga, kongaczulejszyns. :hug:

żółta koparka pisze...

Czyli kozaczki mus :)

Anonimowy pisze...

ups, nie z tego konta :)

Szprota pisze...

Kozaczki nie mus właśnie, bo rozmowę, na którą zamierzałam je przyodziać, odbyła się przez telefon (kiedyś w maju aplikowałam do korespo w Warszawie i poniekąd rozm. kw. miałam już za sobą). Ale tym chętniej je kupię :)

lavinka pisze...

No to miałam na myśli. Jeszcze są w sklepie a już się przydały :)

Szprota pisze...

Wygląda na to, że mam w tym tygodniu farta, bo na dodatek dziś wygrałam w CJG grę HoMMV (sześć dych do przodu, gdybym upierała się kupić tę grę)
Keltoju, dziękuję :)

Madzioszek pisze...

No to łans egein: Brawo!
:)