25.11.08

Z okazji imienin dostałam PIERDOLCA

Darujcież wulgaryzm, ale pierdolec ma swoją historię humorystyczno-sytuacyjną, połączoną z tarzaniem się w bieszczadzkich zaspach i nie wyrzeknę się go.

Pierdolec jest na punkcie netbooka, którego nie mieszkając nabyłam wczoraj drogą umówienia się z kolegą B. z salonu. Pojawił się on bowiem w rodzimej promocji jako miły dodatek do bezprzewodowego internetu, o którym już wcześniej przekonałam się, że u mnie w domu działa nie najgorzej - spokojnie wyciąga 1 Mbps.
Dla zainteresowanych - tutaj dane techniczne.


Netbook jest wielkości książki, z łatwością mieści się do plecaka, parametry ma porównywalne z moim PCtem, a do tego jest po prostu ładny i co najważniejsze - cudownie przenośny!
Tak. Jestem gadżeciarą. Sprawiało mi przyjemność zarówno obsiądnięcie mnie dziś przez ludzi z pracy "pokaż go, pokaż!", jak i sama świadomość, że oto pyk! i już mam w dupie zaporę internetową na pracowym kompie, mogę podyskutować z wiedźmami o stanikach albo z fankami M.M. na temat rozmiaru noszonego przez Pulpę. Same korzyści!

Cenowo dam radę, zwłaszcza że - werble! - dostałam podwyżkę. Relatywnie dużą. Na rękę będę mieć ponad dwie stówy więcej. Zasłużyłam na nią, ale cieszę się, że ktoś zauważył, że pracuję ciężko i dobrze.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No to wszystkiego najlepszego dla Ciebie i najszybszego dla Pierdolca, a widzę, że o prezenty zadbałaś Ty i firma. Gratulacje! :D

lavinka pisze...

Nie no gratuluję i po cichu trochę zazdroszczę bo mój lapik jest słusznej postury i takiegż cieżaru,co nieraz dźwigajac go do klienta zauważyłam. Mam takowy w planach(bo do netu robią się kolejki) + po znajmości router czy coś. Bezprzewodóki nie mam, ale też nie testowałam. Rewolucję planuję na listopad 2009 kiedy to kończy mi się trzylatkaNe i być może coś wezmę. Może z plusa(bo w plusie jestem i nie chcę mi się przeprowadzać na erę). Ale pytać to się będę potem :)
Zasadniczo 200zł piechotą nie chodzi :)
Czy to Huawei E870 to ten szybciusi internecik? I czy trzeba mieć telefoncio w eruni by go mieć?

Szprota pisze...

a dziękuję, drogi Aardzie. Brakowało mi Twych wpisów :)
Lav, tak, Huawei e870 to szybki internet. Ja jednakowoż mam chujawieja e160 z downloadem do 3.6 Mbps. Gdyż jest wpinany przez USB.
W plusie od dziś jest podobna promocja.

h8red pisze...

Jak się na tym instaluje system jak się zbiesi?

Szprota pisze...

Ciekawa rzecz, że Twoja żona zadała to samo pytanie.

Szprota pisze...

Przeinstalowywuje się podłączając wewnętrzny napęd albo przez sieć
(albowiem w biosie jest taka specjalna opcja.
Tako rzecze Breble.

kotbert pisze...

Ja zadałam to pytanie, gdyż Marcin zadał je wcześniej mnie :D

Ole pisze...

Pierdolec prześlyczny! Nie obraziłabym się, gdybym sama takiego dostała. Uprzejme gratule i oby ci się palce z jego klawirą zgrały.

(...że tak ni z tego, ni z owego, po raz pierwszy coś tutaj powiem :)

Szprota pisze...

Pierdolec roboczo nazywał się Katarzynek, ale widzę, że zostałam przegłosowana ;)
Ole, wprawdzie nie mam przyjemności znać osobiście, niemniej dziękuję serdecznie i zapraszam.

Anonimowy pisze...

Gratuluję pierdolca, gratuluję gadżeciku i wszystkiego naj!

Szprota pisze...

Leo, bardzo dziękuję :)))

Unknown pisze...

Bardzo twarzowy pierdolec, doprawdy. Gratulacje i wszystkiego najlepszego, po fakcie co prawda, niemniej jednak szczerze ;)