11.10.08

Kiepskie kły, ale za to jakie pazury!


Dzieło Miau, rzecz jasna. Nie wiem, jak państwo, ale ja jestem zachwycona!
Rozbiegane, zatracone dni. Chodzę na rano, pierwszy z trzech tygodni i jestem w połowie 13-dniowego maratonu. Dziś robiłam pierwsze reklamacje. Zupełnie coś innego niż korespondencja i w sumie całkiem fajne. Maraton konczy się lekkim przytupem w Warszawie na imprezie sekcji - kusi mnie, by poczynić lans na obiekcie, ale pewnie skończy się na czarnych dżinsach i może, dla odmiany, czarnej bluzce.
Poza tym: opowieści z Rugii i okolic (m.in. o Tygrysie Szablastozębym Całej Widowni i Cesarzowej Wszelkich Zlodowaceń). Sabaty. Praca. Joanna, ktora miala czelnosc się sama ostanikować bez moich światłych rad! Jest dobrze. Tylko jakoś szybko mija czas.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To ja przytoczę epos:
"Poleciał Marcus do Galerii Handlowej,
Kupił Wszystkim Szerszeni.
Zostawił na Czas Nieoznaczony na Parkingu Strzeżonym,
Nastąpił Armaggedon."

Oraz w wersji ultymatywnej:
"Wszystko w Chuj Wszystko Wszystko
Wszechświat Kosmos Wszystko"

Dziękuję.

Anonimowy pisze...

A Nike dostała Tokarczuk... dlaczego Ciebie nie nominowali?

Szprota pisze...

Bo Tokarczuk nie pisze o paznokciach ani stanikach :P

Anonimowy pisze...

Ja też nie piszę o paznokciach ani o stanikach :p
PS. Nie mnie, tylko Huanna i mnie - dzieła powyższe są wspólne :)

Szprota pisze...

Faktycznie, zdziwiłam się, gdy Lea skomplementowała mnie zamiast Ciebie. Ach ten mój niezawodny egocentryzm. Ach.

Anonimowy pisze...

Prawda? Nawet ja się dziwiłem. Ach! :)

Anonimowy pisze...

przyznaję zatem pierwszą w historii nagrodę Cioci_Lei czyli Ciociolelkę

Pani Szprocie za historie o stanikach, paznokciach i wyprawach tu i tam

Panu Aardowi za brak historii o stanikach i paznokciach oraz za historie z wypraw tu i tam

Amen

(Nike dostaniecie w przyszłym roku)

Szprota pisze...

A dlaczego on też dostał nagrodę! Przecież jestem od niego ładniejsza, zwłaszcza w nowej fryzurze!

Anonimowy pisze...

AArd dostał nagrodę za całokształt smsowej twórczości do mnie w związku z obroną mego Westerplatte. aczkolwiek stwierdzam, jako jednoosobowa kapituła niezwykle ważnej, jednakowoż nieznanej jeszcze w świecie nagrody, ze Twa nagroda ważniejsza, gdyż tyczy się staników, których Aard nie nosi (chyba że o czymś mnie nie poinformowano) i nie zna bólu, jaki niesie ze sobą dobór odpowiedniego podtrzymywacza piersi. dodatkowo faktycznie brzydszy od Ciebie (boś piękna nawet w starej fryzurze)

takowo rzekłam od rzeczy :D

Szprota pisze...

cudownie niedorzeczne i bardzo mi się podoba :P

meteor2017 pisze...

Na blachowaniu dziewczyny pomalowały sobie paznokcie na czerwono w biało-czarne paski:
http://picasaweb.google.co.uk/meteor2017/Blachowanie#5064476431309965778

Niektórzy chłopcy też.