6.8.08

Tak wyglądają sabaty


Padam na ryj z niewyspania, chociaż po sabacie obejrzałam tylko jeden odcinek :-P .

update nazajutrzejszy
Dla tych, co nie wizytują RU i nie czytają komentarzy -
szprotkanie jutro, w Zapiecku na ul. Piotrkowskiej 43, od 19:00.
Póki co mamy na nim Rosomaka, Barracudę, KotRedów i MrówkojAarda, czyli istny zwierzyniec. Nie wiem jak BrebleBrajty. Gray pakuje się przed wyjazdem na Mazury, być może zdąży. Mag i Miau wyjechane. Co do Huann, się okaże ze względu na wstręty niejakie. Powiadamiałam jeszcze Cassaniego i Keltoja, na razie brak odzewu, acz Keltoi na RU pytała, co przynieść. See you there!

PS przyszło panache inferno. Bardziej pink niż coral i ciasne jak piorun. Ale ma coś w sobie i nie chodzi mi tylko o zawartość miseczek :D

10 komentarzy:

kotbert pisze...

Kto zostawił u mnie swojego kościotrupa? Aktualnie nad zlewem wiszą dwa, żeby żadnemu nie było smutno w samotności.

Miau pisze...

Która z Was nie zadbała o swego Stasia/ Stefana czy Edmunda?

Szprota pisze...

Ja swojego upychałam do plecaka, a Oli Edward już wisi na lusterku. Więc Mag.gie.

Szprota pisze...

Hm... Mag.gie twierdzi, że swojego wzięła i nawet szczuła nim Mikiego, że znalazła przystojniejszego faceta, za to ja nie odnajduję swojego Henryka. Czyli mój ci on :D

kotbert pisze...

Ah...A!!
Mam Cię w garści!

Szprota pisze...

You got me :D Przynieś w piąt na szprotkanie.

Anonimowy pisze...

A właśnie, szprotkanie w piąt!
Wann und wo? Znaczy Biblio, ale o której?

kotbert pisze...

No chyba jednak nie Biblio skoro w remoncie.

Anonimowy pisze...

Wielkie otwarcie Biblio dopiero 13go GW pisali. pozdrawiam

Szprota pisze...

W takim razie zbywam się abulii w tym temacie i decyduję, że Zapicek!