14.6.09

Jestem kobitką, jestem kobitką!


Która/y tam dybie na moją cnotę?

13 komentarzy:

czy wydra wygra? pisze...

No tak, cycki na wierzchu, a tu młodzież patrzy!

Szprota pisze...

Tam od razu na wierzchu, no bez przesady...

krold pisze...

trochę zakryte :D

Miau pisze...

To kwestia Króla Juliana! a Królem Julianem jestem tutaj ja!:>

bimbo pisze...

Mmmm.. nie ukrywam, ze te bryle wrecz buchaja seksapilem :)))) Wabiki!!

Szprota pisze...

Bimbo tutaj? Daj pyska!
Miau, Ty nie musisz pytać, kto dybie!

Miau pisze...

Ja dybię!

Szprota pisze...

ach, zdyb mnie, zdyb!

ms.black pisze...

No, no, dybać na Moją Żonę, i to akurat kiedy leżę zmognięta... Normalnie, spisek dworski, przewrót w pałacu!Kur.., muszę pogonić niewolników przy budowie rzeczonego.

Acha, i informuję, że Tomasz wyszedł, po dwutygodniowym okresie milczenia i cierpienia, ze szpitala. Serce mu już normalnie pracuje i ma tylko zwichnięty nadgarstek oraz popsuty kawałek mięśnia. Jakby ktoś nie wiedział.

Miau pisze...

Bo ja baaaaaaaaaaardzo Twoją żonę, no wiesz...:>
Czy dostanę zaproszenie do pałacu?:>

Szprota pisze...

Nie pilnujesz żony, to dybią.
Pozdrowienia dla Tomasza.

ms.black pisze...

Miau: No ba, jak miałabyś nie dostać.. ;>

Żono, Ty mnie nie wpędzaj w depresję. Ja tu w ogniu nauki i zagonienia leniami rodzinnymi płonę!!!

Ach, och, nikt mnie nie kocha, nikt mnie nie lubi, idę do kąta poklęczeć na artykułach...
>_<

Szprota pisze...

Żono, bez depresji. It's not your style ;p