4.11.09

Jestem szczęściara

Bo gdy jestem chora, mogę po prostu iść na L4. Wprawdzie staram się zatroszczyć o to, by ten, kto mnie zastępuje, wiedział, co zostało w danej, pozostawionej na moim koncie sprawie zrobione, niemniej nikt mi nie robi wyrzutów, że beze mnie firma runie. Co oczywiście oznacza, że nie jestem niezastąpiona, ale mam powody przypuszczać, że pracuję dobrze i moja praca jest doceniana.

Co w prostej linii prowadzi do kolejnego powodu, dla którego jestem szczęściarą: dostałam podwyżkę. Już oficjalnie, z podpisanym papierem. Miło, że wreszcie trafiłam na kierownika, który potrafi dostrzec to, że angażuję się w pracę.

Trzecim powodem jest to, że przeszłam przez pierwsze sito naboru do programu treningowego dla zdolnych pracowników i wkrótce czeka mnie assessment centre, czego się trochę boję, a mocno ciekawię.

Poza tym to już same drobiazgi. Miałam trochę wolnego, więc udało mi się poumawiać do lekarzy specjalistów, by i o zdrowie zadbać; wreszcie rozwiązałam umowę z dotychczasowym dostawcą, pozostając tylko przy necie w Pierdolcu; można powiedzieć, że oczyściłam nieco przedpole z zaległych spraw.

Bardzo mi przykro, nie umiem się bawić, ale nie mam na co narzekać.

11 komentarzy:

czy wydra wygra? pisze...

Faktycznie masz farta, bo np. Temu-Któremu-Dane-Jest-Teraz-Chodzić-Ze-Mną-Za-Rękę jakieś straszne wyrzuty pełne pretensji robią właśnie, chociaż leży w łóżku i wcina antybiotyki.

Czasami się cieszę ze swojego wiecznego studiowania, że nie mam takich problemów.

Szprota pisze...

No więc właśnie moje przyjaciółki też nie mogą sobie pozwolić na chorowanie, bo im w firmach robią wstręty jakieś :/

lea pisze...

czy bycie szczęśliwym jest pierwszą oznaką bycia w ciąży podpowie Ci wujek Google

http://img52.imageshack.us/i/szpro.jpg/

Szprota pisze...

Widziałam :D

Unknown pisze...

O kurwa! To my chyba też w ciąży, no! :D

Szprota pisze...

Bliźniaczej! O kurwa!

lea pisze...

To gratuluję wszystkim ciężarnym życząc jednocześnie szczęścia na nowej drodze życia.
Niezwykle raduje mnie fakt, że zostanę ciocią :)

Slonecko_Cioci_Lei pisze...

Czy Ty aby nie jesteś już od dawna ciocią? Przynajmniej raz w miesiącu? :P

ciocia cioci lea pisze...

Mylisz osoby Słonecko :)

aard pisze...

Hmm... Jak to?

Szprota pisze...

Nie wiem, ja z tym nie mam nic wspólnego.