23.5.08

Zasada numer fefnafcie

Do Mag.giAardów nie przychodzimy w czarnych ciuchach. Pola zdecydowała się mnie polubić, wręczyła (właściwie - wpyszczyła) mi Kaczyńskiego do rzucania i tarmoszenia i nawet w ferworze zabawy dała się raz czy drugi przegładzić po łbie.
Zawsze wiedziałam, że pachnę jej dobrym psem!
Pola jest biszkoptowa w kolorze i takież kłaczki zostawia na ubraniu. Stąd nauczka, by jednak przeprosić się z jasnymi spodniami następnym razem (lub, za namową Mag.gie, przebrać się w dres).
U czarujących gospodarzy - knucie ewentualnych wspólnych planów urlopowych. Na razie o tym sza. Oraz wspieranie Aarda w pakowaniu się do kolejnej wyprawy. Oraz snucie wspomnień ogólnych tudzież pracowych. Oraz zjadanie lazanie nie na śniadanie. Oraz siedzenie nieprzyzwoicie długo, ale się tak dobrze rozmawiało...!

Z ogłoszeń okołosabatalnych
(Aarda prosimy nie czytać, bo znów będzie o stanikach):

Dywersyjna Akcja Stanikomaniakalna zaplanowana jest na niedzielę w Manufakturze. Będzie ona polegać na łażeniu po i pytaniu sprzedawczyń o nasze rozmiary (Szpro: 65G ze wskazaniem na 60I, Miau: 85K, Kotbert: chuj wie co, ale pewnikiem jakieś 65E albo 60G, Breble - nie mam pojęcia i Mag.gie - do obmierzenia, na oko 60E) i ewetualnym prezentowaniu na Szprocie namacalnego dowodu, że takie rozmiary istnieją.Wstępny udział zadeklarowały Miau, Kotbert (jeśli jej ewentualny wyjazd nie wypali), Breblebrox i jej wściekła... chęć na czekoladę :P oraz - tak, tak - jednak Mag.gie. Jaka by wam gadzina fungowała? 17:00, 18:00?

Jutro do pracy, do pracy, do pracy! Hej ho.

10 komentarzy:

Miau pisze...

18:00.

kotbert pisze...

Mnie też 18.00. Nawet jak gdzieś pojedziemy, do tej pory planujemy wrócić.

Szprota pisze...

O, no i szafa gra :)

kotbert pisze...

A ja mam centymetr :>

Szprota pisze...

super, przy okazji obmierzymy i Mag.gie.

PS zachorowałam na pour moi? porvence, tylko w kolorze latte. W czwartek po wypłacie zamawiam - trzymajcie kciuki, by funt spadł jeszcze trochę ;)

Miau pisze...

Do czwartku to funt w ogóle będzie taniutki, powiadam Ci.

Anonimowy pisze...

Bwehehe, Żono, dorzucaj im tam jednym tchem "a, i jeszcze dla jednej koleżanki usztywnione 75G/H, najlepiej czarne"...

A tego funta jak chcesz to Ci mogę skopać. Chcesz, chcesz, powiedz, że chcesz, bo ja mam ostatnio nerwa i skopałabym coś...? ;]

Szprota pisze...

skop mi, skop!

kotbert pisze...

Swoją drogą trafiłaś z moim rozmiarem - mam 65G z lekkim wskazaniem na F.

Szprota pisze...

Ma się tę miarkę w oku ;) "Polska to dziwny kraj - staniki produkują dla facetów, a damską odzież dla dzieci..." by Daslicht z LB.